Повернутися до звичайного режиму
FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS
Відповідно до наказу №53-АГД від 29 грудня 2022 року затверджено Графік особистого прийому громадян адміністрацією Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов:

Ятищук Анатолій Васильович (директор школи) - СЕРЕДА з 15.00 до 17.30

Калугіна Ольга Романівна (заступник директора з навчально-виховної роботи) - ПЯТНИЦЯ з 15.00 до 17.30

Стецька Оксана Ярославівна (заступник директора з навчально-виховної роботи) - ВІВТОРОК з 15.00 до 17.30

Дзюба Ірина Володимирівна (заступник директора з навчально-виховної роботи) - ЧЕТВЕР з 15.00 до 17.30

Петренко Людмила Василівна (заступник директора з навчально-виховної роботи) - ПОНЕДІЛОК з 15.00 до 17.30

.

.

Контактна інформація для надсилання звернень

Поштова адреса: 46004, б-р Д.Вишневецького, 10, м.Тернопіль, Тернопільська обл.

Електронна адреса: alyaska-29@ukr.net

Телефон: (0352) 26-89-82, (0352) 26-51-21

Як правильно оформити звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»:

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

{Статтю 5 доповнено частиною сьомою згідно із Законом N 5477-VI ( 5477-17 ) від 06.11.2012}

Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» визначено звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню:

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

Сервіс Дія.QR

Сервіс Дія.QR — зручний спосіб передачі копій цифрових документів у Дії на електронну пошту школи.

Переваги Дія.QR:

1. Дотримання прав громадян на отримання послуги з цифровим документом;

2. Отримання підтвердження особи або копії цифрових документів за декілька секунд;

3. Доступний швидкий пошук документів у базі даних;

4. Економія коштів на папір, принтер, зберігання та утилізацію паперових копій.

Кiлькiсть переглядiв: 153